Notice On How To Submit Complaints To The Consumer Complaints Commission

Sukladno članku 27. Zakona o zaštiti potrošača (“Narodne novine” br. 19/22., 59/23.) obavještavamo potrošače da nakon primitka odgovora na pisani prigovor, odnosno po isteku roka za dostavu odgovora trgovca na pisani prigovor (ako trgovac potrošaču nije dostavio odgovor na pisani prigovor u roku od 15 dana od dana zaprimanja prigovora) potrošač može podnijeti reklamaciju Povjerenstvu za reklamacije potrošača na neki od sljedećih načina: – osobno u poslovnim prostorijama u pisanom obliku, – putem pošte na adresu: Marina Medulin, Osipovica 40, 52203 Medulin, – putem elektroničke pošte na adrese: marina.medulin@ayc.hr. Trgovac je dužan bez odgađanja u pisanom obliku putem pošte ili elektroničke pošte potvrditi zaprimanje reklamacije. Povjerenstvo za reklamacije potrošača mora odgovoriti potrošaču na zaprimljene reklamacije putem pošte ili elektroničke pošte u roku od 30 dana od dana zaprimanja reklamacije.

English